Karty Pracy IV-VI.pdf
 

KARTY PRACY

SPIS TREŚCI

Wstęp

Nr Tytuł scenariusza
4.
Detektyw – czyli rozwiązujemy zagadkę

Poziom A,B,C
6.
Matematyczne opowiadania – czyli o tworzeniu i rozwiązywaniu zadań tekstowych, cz. II

Poziom A,B,C
7.
Ile to kosztuje – czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. I

Poziom A,B,C
9.
Ile to kosztuje – czyli od zagadki do zadania tekstowego, cz. III

Poziom A,B,C,C2
11.
Co z tego wynika – czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. I

Poziom A,B,C
12.
Co z tego wynika – czyli o pewnych własnościach nierówności, cz. II

Poziom A,B,C
13.
Co jest dalej – czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. I

Poziom A,B,C
14.
Co jest dalej – czyli o dostrzeganiu i wykorzystywaniu prawidłowości, cz. II

Poziom A1,A2,B1,B2,C
15.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. I

Poziom A1,A2,B,C
16.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. II

Poziom A,B,C
17.
Co tu pasuje – czyli o dostrzeganiu związków, podobieństw i różnic, cz. III

Poziom A,B,C1,C2
18.
Gdzie jest moja para – czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz. I

Poziom A,B,C
19.
Gdzie jest moja para – czyli o rozumieniu liczb i ich zapisu, cz.II

Poziom A1,A2,A3,B1,B2,C
20.
Dwadzieścia pytań – czyli tworzymy kolekcje

Poziom A,B1,B2,C
21.
Trzy w linii – czyli o poszukiwaniu związków

Poziom A,B,C
22.
Gdzie co jest – czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. I

Poziom A,B,C
23.
Gdzie co jest – czyli o czytaniu ze zrozumieniem, cz. II

Poziom A,B,C1,C2
24.
Zbieramy dane w naszej klasie i szkole – czyli o tym, jak się tworzy wykresy słupkowe

Poziom A,B,C
25.
Nie tylko woreczki – czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. I

Poziom A1,A2,A3,A4,B,C
26.
Nie tylko woreczki – czyli o rozumieniu systemu dziesiętnego, cz. II

Poziom A1,A2,A3,A4,B1,B2,C
27.
Podobnie, czyli jak – czyli o rozumowaniu przez analogię

Poziom A,B,C
28.
Makieta – czyli o wykorzystaniu brył do konstruowania modelu ekologicznego osiedla

Poziom A,B,C
29.
Plan – czyli w jaki sposób można opisać swoje miejsce

Poziom A,B,C

do góry